tirsdag 15. november 2011

oppdatering :)

Valpene er 5 uker imorgen, og det merkes :) Dem er bare sååå herlige!!
Er ute en gang for dag i ca 20 minutt å inntar formiddagsmaten ute. Kveldsmaten får dem inne, for da er det så mørkt og kaldt. Håper det gode været holder seg litt til, så dem får være en del ute nå de siste 3 ukene.

Jeg ser jeg har glemt skrive vekt, dem veier mellom 2,5 og 3kg nå :) Dem har fått 2 ormekurer hittil, ved 2 og 4 uker. Klørne klipper jeg en gang i uka, så det takler dem fint :) Tar det når dem er mette og trøtte, da er det ingen problem :)

Har tatt litt bilder i løpet av uka, som jeg skal laste oppå facebook. Får alle tilgang til albumet jeg har lagd der? Gi beskjed viss ikke.

Imorgen får jeg forhåpentligvis pc'en min som har vært på verksted i 2,5 uke. Da får jeg tilgang til mailprogrammet mitt, bilderedigeringsprogrammet og hjemmesideprogrammet. Da kan det bli litt oppdateringer igjen :)

Jeg begynner å se personligheter til valpene, men vil gjerne se dem på en utflukt eller to før jeg bestemmer meg. Har allerede gjort meg opp et par meninger om hvem som passer til hvem :)

Har fått bestilt veterinærsjekk, det blir den 30 november. Så da  blir det vaksinering og chipmerking, noe som ikke alltid er så populært ;)

Skal prøve være flink oppdatere desse siste 3 ukene :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar