onsdag 9. november 2011

4 uker

Da er vi halveis i tiden dem skal være hos meg. Kjempetrist. Nå er dem begynt å bli sååå morsomme, kjenner jeg er på ingen måte klar til at dem skal flytte. Desse 4 ukene har gått kjempefort. Alt for fort! Skal nyte desse siste 4 ukene med de små rampene :)

Idag var dem ute for første gang, en liten tur på terrassen. Ikke kjempepopulært, men dem må prøve det også =) 12 grader og sol, så dem frøys nok ikke :)

Denne uka har dem også begynt med mat, og det går ned på høykant :)

Ungene har med seg venner hjem hver dag nå, etter som dem har fått klarsignal på at valpene kan vises fram. Da får valpene springe på stuegolvet å leke med ungene til dem er slitne, noe som tar ca 10 min. Da vil dem oppi valpekassa å sove igjen :)

Siden pc'n min er på verksted, har jeg ikke mulighet til å redigere bilder. Har derfor laget et album på facebook  med bilder av valpene. Kommer til å oppdatere det jevnlig :)
 https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150932456025192.774831.882175191&type=1&l=403633c25a


Prøvde ta oppstilte bilder av dem idag, ikke så veldig lett :p Håper på bedre bilder av dem neste uke :)

Herr blå

Herr blå

Herr grønn

Herr grønn

frøken rød

frøken rød

herr svart

herr turkis

herr turkis

frøken umerka

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar