fredag 14. oktober 2011

presentasjon av G-gjengen

ikke de beste bildene, men her kommer en liten presentasjon av dem =) Svart gutt er den eneste som har et lite hvitt bliss i pannen. Resten er helrøde i ansiktet =)

Herr blå

Frøken rød
Frøken umerka
Herr umerka
Herr Grønn
Herr svart

Herr turkis

Valpene har det veldig bra, og Aimee er ei super mor! hun vasker og steller på dem, og har nesten ikke tid til å gå på do. Lillegutt herr umerka har ikke gått opp som ønskelig i vekt. Han er minst og blir nok pressa bort av de andre. han er nå flytta inn til Enya, og etter første døgnet der har han gått opp 3g. Ikke mye, men det er i alle fall i riktig retning :)


Lillegutt med sin nye familie :)

Enya tok imot han med åpne armer. Begge tispene var ute i hagen, da jeg flytta han over. Slik at Aimee ikke skulle se det. Enya kom rett inn, starta slikke på han, deretter dytta han med snuten inn mot magen og spenene :)

Jeg trodde Aimee ikke skulle merke det, men var litt sutrete igårkveld etter jeg hadde lagt meg. Var fram å slapp henne ut, men det roa henne ikke.
Idag gravde hun opp hele teppet i valpekassa å bråka masse. Jeg tenkte igjen hun måtte ut, så både hun og Enya fikk gå ut. Døra stod åpen, så hun såg sitt snitt med å løpe opp, dytte til sides grinda som var inn til romme der Enya ligg og tok med seg lillegutt inn til seg selv. Da jeg kom opp fann jeg bare de to Eurasiervalpene i Enya sin valpekasse. Var litt redd for Aimee hadde gjemt han, men hun hadde bare bært han med seg å lagt han oppi haugen av de andre valpene. Søte Aimee <3
Fikk lurt han inn til Enya igjen, for han kan dessverre ikke være hos Aimee akkurat nå, før han er litt større og sterkere. Hun har flere ganger vært å titta inn til Enya og sutra, så hun vet nok han er der.

Ellers er det lite å rapportere fra Carve Canem, koser meg masse med valpene! :)





1 kommentar:

  1. Dyrene er noe av det beste vi har, og jeg ble totalt sjarmert av de to hundemødrene! Så fint at surrogatmor tok oppgaven på strak pote, og lillegutt får melk hos henne, selv om den ordentlige moren er veldig klar over situasjonen:)og sørger litt. Lykke til med alle sammen!

    SvarSlett