lørdag 22. oktober 2011

bilder :)

liten bildeoppdatering =) Valpene vokser og vokser. Til og med lille Gabriel vokser! Han har nå bikka 400g, og det gleder et "mormorhjerte". Er blitt så inderlig glad i den lille knotten, så blir vanskelig å skille seg av med han <3 Merker allerede nå forskjell på Tollervalper og Eurasiervalper, er mer aktivitet i valpekassa enda dem bare er litt over ei uke. Mer lyd også :p merka det godt sist jeg hadde Tollervalper også, at det var noe helt annet enn Eurasiervalper, men nå som jeg har jevngamle valpekull, så merker en det veldig godt. Er ikke uten grunn jeg ønsker aktive hjem til desse krabatene :) 
Dem er bare ultrasøte. Kan sitte kose på dem hele tiden. Så myke og gode! Kos dere med bildene og god helg! :)






2 kommentarer:

  1. hmm lurer på om frøya ville nli en god mor jeg

    SvarSlett
  2. Ja det er ikke godt å si :) De fleste hunder er det =) noen er bedre enn andre da =)

    veldig mye jobb med valper, så du må ha tid til å ta deg fri fra jobb, sette deg inni avl og oppdrett om du planlegger dette :) Spør meg gjerne om råd om dette er noe du vil realisere! =)

    SvarSlett