onsdag 26. oktober 2011

G-gjengen 2 uker! :)

Idag er gjengen 2 uker, og det er masse liv i dem :) kravler rundt og har allerede komt seg ut av valpekassa. Frøken Rød som var den første til det. Så nå har jeg satt opp første sperring så jeg ikke får flere rømlinger. Var like forvtvilende for Aimee som for meg, dem er litt for store til at hun klarer løfte dem nå så hun kom fortvila å henta meg. Da hadde frøken Rød tissa utover golvet å lå ula i ensomhet.

Idag var det fotosession, kloklipp og ormekur. Flinke valper, selvom det ikke var så veldig lett ta bilder av dem. Tok et par hundre for å få noen få som jeg var passelig fornøyd med.Dem beveger seg ganske så fort nå :)

Her er navnene jeg har tenkt meg for valpene :) Ginger, Gloria, Gabriel, Gabe, Gary, Gates og Giorgio Armani.
Gabriel er en eneste som har fått navn, siden han er litt spesiell :) De andre får navn når det blir bestemt hvem som skal ha hvem eventuelt om dere liker et navn bedre enn det andre eller har et annet navn på G dere vil ha. Har alledere fått ønske om Giro, Gloria og Ginger :)

Litt merklige farger på bildene, alle er identiske i fargen egentlig :)

Ligger å venter mens jeg vaske og bytter på valpekassa, ikke så veldig fornøyde :)

Herr Blå - 980g

Her Blå

Herr Blå

Frøken Rød 1063

Frøken Rød

Frøken umerka 914g

Frøken umerka

Frøken umerka

Frøken umerka

Gabriel 444g

Gabriel

Gabriel

Herr Svart 1051

Herr svart

Herr svart

Herr Grønn 1050

Herr Grønn

Herr Grønn


Herr Turkis 962

Herr turkis

Herr Turkis

Herr Turkis







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar